[kdecat] Disposat a fer revisions

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Wed Sep 5 10:25:26 UTC 2007

Hola Pep,

felicitats per la feina.

Només volia dir que discrepo en la traducció de "credits". En primer lloc,
hauria de ser "reconeixements" (amb e i no amb a).

D'altra banda, crec que "reconeixements" és un terme molt general. En català
existeix "crèdits" en el mateix sentit que en anglès. Segons el DIEC2:

m. pl. [LC] Relació de les persones, entitats, empreses, etc., que han
participat en l'elaboració d'una publicació, d'un programa de televisió,
d'un disc.

Per què no hi posem crèdits, doncs?

Si us sembla bé, ho puc canviar jo mateix a la pàgina.

Salut,

Raül

El 05/09/07, Pep Roca <pep.roca at gmail.com> ha escrit: