[kdecat] Lletres

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Sun Oct 28 14:15:44 UTC 2007

El 28/10/07, Leopold Palomo Avellaneda <lepalom at wol.es> ha escrit:

> Em sonava, però no ho tenia clar. Jo prefereixo tipus de lletra. Com deia
> l'Orestes és més pobre lletra (lletres), jo prefereixo  tipus de lletra.
> Per
> algú que està al cas li pot resultar obvi, però, si et poses a buscar en
> la
> configuració i veus lletres no et dona cap mena d'informació, en canvi
> tipus
> de lletres sí. IMHO.
>
> Leo

Tens raó que "lletra" a seques pot despistar. Potser una bona solució seria
fer servir "tipus de lletra" en aquells llocs en què el context no permet
deduir fàcilment de què es parla i "lletra" en la resta dels casos. D'altra
banda, al centre de control hi ha espai de sobres per posar-hi "tipus de
lletra"; raó de més per adoptar la solució que proposes.

Raül