[kdecat] Lletres

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Sun Oct 28 13:26:10 UTC 2007

A Diumenge 28 Octubre 2007, Raül Garrigasait va escriure:
> Leopold,
>
> Se n'havia parlat fa uns mesos:
>
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=117768574022991&w=2
>
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=117768504125115&w=2
>
> Pel que fa a "tipografia", és un terme massa general: no només designa els
> tipus de lletra, sinó també l'ús correcte de les cometes, les majúscules,
> etc.

Em sonava, però no ho tenia clar. Jo prefereixo tipus de lletra. Com deia
l'Orestes és més pobre lletra (lletres), jo prefereixo  tipus de lletra. Per
algú que està al cas li pot resultar obvi, però, si et poses a buscar en la
configuració i veus lletres no et dona cap mena d'informació, en canvi tipus
de lletres sí. IMHO.

Leo