[kdecat] Proposta de trobada

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Wed May 23 06:51:45 UTC 2007

El 23/05/07, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit:
> A Dilluns 21 Maig 2007, Albert Cervera Areny va escriure:
>
> Els CD es demanen genèricament al ShipIt: http://shipit.kubuntu.org/ El
> problema és que triguen unes 10 setmanes per la qual cosa no arribem a temps
> per les jornades. A més, abans n'enviaven força però darrerament han tallat
> bastant l'aixeta.
>
> Com que ara la comunitat catalana d'ubuntu ja és oficial [1], això dóna dret a
> rebre més CD del shipit. El Rafael Carreras en va demanar diumenge passat,
> però no sé si va demanar kubuntus o només ubuntus, ni tampoc no sé quan li
> [...]

Hola. És un paquet genèric, amb 30 Kubuntus + 15 per a AMD64.
Això se suposa que és per a repartir per tot el domini lingüístic
català durant mig any, així que ja sabeu que això de repartir CD com
si fossin galetes s'ha acabat.
Evidentment, les portaré totes, si és que arriben a temps.
https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.blogspot.com