[kdecat] Proposta de trobada

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon May 21 20:26:37 UTC 2007

A Dilluns 21 Maig 2007, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> El Monday 21 May 2007 11:28:23 Sebastià Pla i Sanz va escriure:

> Crec que aquest enfoc que proposa en Sebastià és molt interessant.
> M'atreveixo a fer alguns suggeriments i tot.
> Del Konqueror també pots parlar de l'endollable per a fer galeries
> d'imatges. L'altre dia vaig deixar bocabadats els alumnes que ens fan la
> pàgina web fent una galeria en 30 segons.
>
> L'akregator també pot ser atractiu.

> Del kdeedu jo uso el Kstars, el Kig, el kmplot, kturtle el kpercentage i
> kbruch. Potser els dos primers són els més interessants.

> [...]

Jo (bé, la meva dona més que jo) he usat extensivament el digikam darrerament,
per la qual cosa podria fer una xerrada informal a l'estil de les que proposa
el Sebastià.

També em ronda pel cap preparar alguna cosa més "formal", de cara al grup de
traducció de KDE. Estic pensant en una xerrada de la qual de moment tinc clar
el títol. Seria: "traducció del KDE per a nouvinguts", i pretendria explicar
amb detall tot el procés de traducció: kdesvn, Gestor de catàlegs,
configuració del projecte, kbabel, msgfmt i msgmerge, etc... Després es
podria penjar al wiki com a complement de la informació que ja hi ha.

Intentaré preparar-la, però tot dependrà de la feina d'aquí al juliol...

Bé, de moment ja tenim algun material. Espero una mica més a veure si algú més
s'anima i llavors ho parlo amb l'organització.

Orestes.