[kdecat] Proposta de trobada

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue May 22 22:11:59 UTC 2007

A Dilluns 21 Maig 2007, Albert Cervera Areny va escriure:
> Ep! Jo m'ho estic muntant per fer vacances els dies de les jornades, si ho
> puc confirmar, també m'ofereixo per donar un cop de mà. Algú sap si som a
> temps a demanar CD's de Kubuntu?? I a qui els podem demanar? Al Jonathan
> Riddel?

Els CD es demanen genèricament al ShipIt: http://shipit.kubuntu.org/ El
problema és que triguen unes 10 setmanes per la qual cosa no arribem a temps
per les jornades. A més, abans n'enviaven força però darrerament han tallat
bastant l'aixeta.

Com que ara la comunitat catalana d'ubuntu ja és oficial [1], això dóna dret a
rebre més CD del shipit. El Rafael Carreras en va demanar diumenge passat,
però no sé si va demanar kubuntus o només ubuntus, ni tampoc no sé quan li
arribaran.

Rafael, ets per aquí?

[1] http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2399870

> Sabeu si hi ha de venir gaire públic d'empreses? Estic tirant endavant un
> projecte amb uns companys que podria ser interessant per l'empresa.
> (http://sourceforge.net/projects/ktiny).

Ara per ara no ho sé, s'està lligant tot encara. Sembla que vindrà alguna
patum grossa de Plone, i es farà un monogràfic sobre ERP. O sia que
possiblement força empreses hi estaran interessades.

> Evidentment també faig servir KDE diariament o sigui que de trucs i
> consells en podem trobar una colla entre tots..

Bé, en parlem.

Orestes.