[kdecat] Proposta de trobada

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Tue May 22 08:07:35 UTC 2007

Hi estic d'acord. L'Amarok crec que pot impressionar molt la gent de fora
del ram, sobretot si s'explica com està connectat a tots els fluxos de
Shoutcast i a la discogràfica Magnatune, la manera com gestiona podcasts,
etc.

Estaria molt bé que algú que el dominés a fons en fes una presentació. Jo,
com a màxim, podria fer una xerrada informal explicant com el faig servir...

Orestes, em semblen molt interessants les teves propostes.

Raül.