[kdecat] Ajuda amb la traducció de l'anunci del KDE 3.5.7

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat May 19 19:36:06 UTC 2007

A Dissabte 19 Maig 2007, Raül Garrigasait va escriure:
> Hola Josep Ma.,
>
> Volia fer un cop d'ull a la traducció per revisar-la però, en obrir-la amb
> el Kate, em surten caràcters estranys en comptes de les lletres amb
> accents, tot i que tinc seleccionada la codificació UTF8. Quina codificació
> de caràcters has fet servir?

ISO 8859-15

Comentaris:

No m'acava de concencer "has a renewed focus" -> "ha tornat a centrar
l'atenció", sembla com si abans haguès estat olvidat, m'agrada més alguna
cosa com "té un emfàsi especial en"

"Java 5 generics" -> "la implementació genèrica del Java 5" està malament, els
generics és una cosa de Java similar als templates de C++, potser valdria més
no traduir-ho?

"implementa el Qt4" a mi em sona com si estès fet en Qt4, jo diria
més "suporta Qt4" si no fos perquè vam queda que suporta era un false
friend :D, que tal "treball millor amb Qt4"

Albert