[kdecat] Bytes i octets i altres (arran del KNetworkManager)

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Fri Mar 30 17:26:43 UTC 2007

A Divendres 30 Març 2007 17:40, Raül Garrigasait va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Estic acabant la traducció del KNetworkManager (a partir del que ja havia
> fet en Pau Tallada), i volia exposar-vos un parell de dubtes de
> principiant.
>
> Al glossari del KDE, hi posa que cal traduir "bytes" per "octets". Al
> Knetworkmanager, tinc la cadena "bytes" immediatament seguida per "Mbytes".
> La pregunta és: "Mbytes" no ho traduïu per "megaoctets" (??), oi que no?
> D'altra banda, en aquest cas, posar "octets" i tot seguit deixar "Mbytes"
> queda una mica incoherent. No seria preferible deixar bytes tal qual, en
> [...]
Doncs jo també sóc partidari de deixar-hi bytes. Sinó, ja m'explicareu que fem
amb tots els usuaris que tot just ara comencen a entendre el que són Mb /
MiB, Gb / Gib, no els farà molta gràcia que ara siguin Mo / MiO (mebioctet??)
o Go / GiO (gibioctet?!?)  :P

Pau.

--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |