[kdecat] KDE 4

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Mar 26 22:20:32 UTC 2007

A Dilluns 26 Març 2007 20:50, Albert Astals Cid va escriure:
> Com deia l'Antoni KDE 4.0 s'està apropant, exactament el dia de "message
> freeze" suggerit és el 20 de Juliol i el dia de sortida de la versió el 23
> d'octubre, això ens donaria 3 mesos per treballar sense que ens vagin
> canviant missatges per sota, cosa que us puc assegurar, com a mínim en els
> projectes que estic involucrat, fem casi cada dia.
>
> Si voleu començar a treballar en KDE4 donat que el KDE3 el tenim bastant
> avançat vosaltres mateixos, però després no em dieu que no vaig avissar si
> es canvien tots els missatges :D

Albert (i la resta). Tinc una bateria de preguntes:

1) Com se suposa que es treballa a KDE 4.0? És el que hi ha a trunk? O el que
hi ha a trunk és la 3.5.6? Hi haurà 3.5.6? Al web del "KDE 3.5 release plan"
diu que:

"KDE 3.5 is the fifth (and this time really last) feature release in the KDE
3.x series."

Es pot confiar en això?

2) Estic apuntat a la llista de traductors de Kubuntu al català, i allí hi ha
gent que vol traduir i de tant en tant envia traduccions d'algun .PO del KDE.
Jo procuro dirigir-los cap aquí, però a voltes no sé si és bo. M'explico:
Kubuntu porta KDE, però desenvolupa algunes aplicacions pròpies (com per
exemple "Adept") i jo no acabo de tenir clar quines d'aquestes aplicacions
estaqn integrades dins de KDE o van "per lliure". Hi ha algun lloc on es
pugui saber?

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *