[kdecat] KDE 4

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Mar 26 20:50:24 UTC 2007

Com deia l'Antoni KDE 4.0 s'està apropant, exactament el dia de "message
freeze" suggerit és el 20 de Juliol i el dia de sortida de la versió el 23
d'octubre, això ens donaria 3 mesos per treballar sense que ens vagin
canviant missatges per sota, cosa que us puc assegurar, com a mínim en els
projectes que estic involucrat, fem casi cada dia.

Si voleu començar a treballar en KDE4 donat que el KDE3 el tenim bastant
avançat vosaltres mateixos, però després no em dieu que no vaig avissar si es
canvien tots els missatges :D