[kdecat] KDE 4

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Mar 27 17:33:56 UTC 2007

A Dimarts 27 Març 2007, Orestes Mas va escriure:
> A Dilluns 26 Març 2007 20:50, Albert Astals Cid va escriure:

> Albert (i la resta). Tinc una bateria de preguntes:
>
> 1) Com se suposa que es treballa a KDE 4.0? És el que hi ha a trunk? O el
> que hi ha a trunk és la 3.5.6?

Si et refereixes al codi, si, KDE 4.0 està a trunk

> Hi haurà 3.5.6?

Va sortir el 25 de Gener ;-)

> Al web del "KDE 3.5 release
> plan" diu que:
>
> "KDE 3.5 is the fifth (and this time really last) feature release in the
> KDE 3.x series."
>
> Es pot confiar en això?

No, inclús hi haurà un 3.5.7 en data encara per concetar.

> 2) Estic apuntat a la llista de traductors de Kubuntu al català, i allí hi
> ha gent que vol traduir i de tant en tant envia traduccions d'algun .PO del
> KDE. Jo procuro dirigir-los cap aquí, però a voltes no sé si és bo.
> M'explico: Kubuntu porta KDE, però desenvolupa algunes aplicacions pròpies
> (com per exemple "Adept") i jo no acabo de tenir clar quines d'aquestes
> aplicacions estaqn integrades dins de KDE o van "per lliure". Hi ha algun
> lloc on es pugui saber?

l10n.kde.org o preguntant directament al programador. Per exemple adept està a
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk/ca/playground-sysadmin/index.php