[kdecat] Pardus

Pau Amaro-Seoane pau at ippimail.com
Mon Mar 26 12:53:40 UTC 2007

Hola,

No se si coneixeu el Pardus GNU/Linux pero es una distribucio que te una
pinta bonissima amb el KDE i amb un arranjador de paquets que fa
miracles, el PiSi.

http://distrowatch.com/pardus

http://www.pardus.org.tr/eng/index.html

Son una comunitat jove, tenen suport del govern de Turquia i son molt
oberts i simpatics. A mes, de la manera com esta evolucionant, jo diria
que Pardus sera una de les, si no la, distribucions mes conegudes dins
de poc.

A hores d'ara no existeix cap traduccio al Catala i estic traduint els
fitxers po amb altres dues persones. El que vull aconseguir es que
Pardus tinga suport en Catala (digne, la traduccio al Castella es
horrible) per al Pardus 2007.2, que eixira en 2-3 mesos. I tinc la
sensacio que no reeixirem a soles. Per exemple, hi ha un po amb mes de
1500 cadenes.  Per aixo us vull preguntar qui te ganes i temps
d'ajudar-nos, per a coordinar el treball.

Soc l'encarregat de la llista de correu per a l'equip de Catala (nomes
tres membres).

Si us interessa i voleu ajudar-nos, visiteu aquesta adreca

Aci hi ha les coses fonamentals que haurieu de saber: