[kdecat] Presentació

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Sat Mar 24 15:46:30 UTC 2007

Hola a tothom,

Acabo d'apuntar-me a la llista del KDE català per col·laborar en el
projecte.

Em dic Raül, tinc experiència en el camp de la traducció i la correcció de
textos (però no en el camp de la traducció tècnica) i utilitzo KDE (sobre
Kubuntu) des de fa uns dos o tres anys.

M'he llegit els procediments per començar i m'agradaria emprendre alguna
cosa senzilleta per veure com va.

Veig que al PO del Kate (de la branca trunk, dins de KDEbase) hi ha algunes
cadenes sense traduir. Què us sembla si em poso a traduir-les? O potser és
millor que tradueixi les parts sense traduir de la branca estable?

Salut,
Raül.