[kdecat] Automontatge de dispositius KDE 3.5.x

Jordi Martinez Ferra jalabop at gmail.com
Fri Mar 23 10:59:40 UTC 2007

Molt bones a tothom. El meu dubte i problema és el següent:

Disposo d'un parell de pendrivers, en FAT32, que el KDE els munta
sense cap mena de problema i apareix com a icona en l'escriptori
correctament. Fins a aquí res de raro.

El problema el tinc amb un disc USB de 120GB. Vaig crear una partició
petita en FAT32 per a casos d'emergència i per posar-hi els drivers
ext2 per a windows. La resta del disc, una partició d'unes 100 i pico
gigues està en ext2. La munta; apareix la icona a l'escriptori, però
només de lectura. No puc escriure. I aquest mateix problema el vaig
tindre amb un altre pendrive. Com ho puc modificar? On es configura?
regles d'udev? A veure si em podeu donar un cop de mà. Salutacions.