[kdecat] Automontatge de dispositius KDE 3.5.x

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Mar 23 16:45:44 UTC 2007

A Divendres 23 Març 2007 11:59, Jordi Martinez Ferra va escriure:
> Molt bones a tothom. El meu dubte i problema és el següent:
>
> Disposo d'un parell de pendrivers, en FAT32, que el KDE els munta
> sense cap mena de problema i apareix com a icona en l'escriptori
> correctament. Fins a aquí res de raro.
>
> El problema el tinc amb un disc USB de 120GB. Vaig crear una partició
> petita en FAT32 per a casos d'emergència i per posar-hi els drivers
> ext2 per a windows. La resta del disc, una partició d'unes 100 i pico
> gigues està en ext2. La munta; apareix la icona a l'escriptori, però
> només de lectura. No puc escriure. I aquest mateix problema el vaig
> [...]

Bé, aquesta és una llista de traducció. Penso que aquesta pregunta l'hauries
de fer a una altra banda.

I no són ganes de no contestar, sinó que aquí tots usem KDE, però cadascú en
una distro particular. Alguns fem servir Debian/Kubuntu, altres SuSE,
Mandriva, Fedora... El teu problema no sembla (només) de KDE, sinó que el
sistema hi pot tenir molt a veure, perquè aquestes coses depenen de
subsistemes que no són KDE (dbus, udev, hal...).

A més, tampoc dónes massa informació sobre el teu sistema, per la qual cosa
respondre't és molt difícil.

Orestes.