[kdecat] Trobada KDE a les Jornades de Programari Lliure

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Fri Jun 29 13:47:54 UTC 2007

Hola,
	em sembla bé el que comentes. Quant a temps mitja horeta (comptant torn de
preguntes suposo) crec que és adequat per no fer-se massa pesat.
	Pel teu resum serien quatre xerrades i per tant dues hores en total (sí, 5
anys d'enginyeria). Veig que compten començar a les 9:30. Amb retards i
pauses comptem que ens n'anem a les 12:30 - 13. Serem optimiestes :D Jo
deixaria la reunió pel final.
	L'ordre de les xerrades m'és indiferent, jo miraré de ser-hi a primera hora.
Com que no tinc gaire clar quina mena de públic hi haurà, si serem els de
sempre o hi haurà més gent, miraré de deixar algunes coses a l'aire depenent
dels assistents.
	Salut!

A Divendres 29 Juny 2007, Orestes Mas va escriure: