[kdecat] Activitats kanagram

Ferran Valle edubuntu.cat at gmail.com
Sat Jun 30 07:49:28 UTC 2007

Hola Orestes, hola a tothom,

Us escric per fer-vos arribar l'arxiu amb els ítems que conformen les
activitats del Kanagram. Ja sé que feia la tira de dies que no teníeu
notícies meves, però aquí està la feina feta, més o menys correcta (crec que
està prou bé, ja em direu alguna cosa).

He creat dos tipus d'arxius: uns que tenen el nom "transports_(pri)",
"vestit_(pri)", "informàtica_(pri)", etc, i uns altres que tenen el nom
"biografies_(sec)", "capitalsdelmón_(sec)", "comarques_(sec)", etc, en
funció del nivell de dificultat: Primària i Secundaria. Ho he fet així
perquè, si es creu convenient, en el llistat d'idiomes pot aparèixer
l'idioma "CATALÀ (PRIMÀRIA)", i "CATALÀ (SECUNDÀRIA)", de manera que els
usuaris poden triar el nivell que prefereixin. Això és una proposta, però si
ho creieu més convenient, es posen tots els arxius en el mateix sac i avall.

Com a comentari, diré que l'arxiu que m'ha portat més mal de caps ha estat
el fitxer "animals", ja que algunes lletres "í" (les accentuades, però no
totes, no sé ben bé què ha pogut passar...) apareixen escrites com a "í-", i
tot i que m'he barallat una infinitat de vegades amb el codi UTF, no ho he
pogut arreglar. A veure si vosaltres que sou més experts ho podeu solucionar
ràpid, de ben segur que a mi em portaria un munt de temps. Si només es
tracta de fer un "copiar i enganxar" a un altre document XML m'aviseu i ho
faig jo mateix.

L'arxiu que us envio és en format ZIP, ja que per raons diverses encara
estic treballant amb Ubuntu i també amb el Finestres, encara no he fet el
pas complet a PL.

Si no aconsegueixo que arribin els arxius en aquest missatge, ja ho
intentaré enviar d'una altra manera: encara no sé si es poden trametre
arxius a la llista de correu, però jo ho provo... Ja em comunicareu alguna
cosa del que us han semblat. Quant a les definicions i llistats de paraules
evidentment s'admeten propostes de modificació, comentaris i el que volgueu.
Com a primera col.laboració, tingueu una mica de compassió, això sí....

Bé, acabo el missatge que per avui ja m'he enrotllat prou!!!
--
------Edubuntu en català
------http://ubuntueducacio.lynksee.com