[kdecat] Una petició sobre recursos de traducció

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Jun 8 15:22:12 UTC 2007

El 07/06/07, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit:
> [...]
> Ras i curt: us demanaria una mica del vostre temps per tal d'escanejar les
> portades d'aquests llibres i enviar-me-les, juntament amb les dades
> bibliogràfiques dels exemplars.
> [...]

Orestes,

     t'adjunto 3 dels llibres que m'acompanyen a les traduccions. Les
imatges estan als fitxers adjunts, i les referències són les següents:

- Diccionari de paranys de traducció ANGLÈS >< CATALÀ (false friends)
Autors: Fina Allué i GrahameJ. Evans
Ed. Enciclopèdia Catalana - Barcelona
ISBN: 84-412-0024-6
L'edició és de l'any 2003.

- Introducció a la Gramàtica Catalana
Autor: Pompeu Fabra
Edicions 62, Barcelona
ISBN: 84-297-0087-0
L'edició és de l'any 1968!. Segur que n'hi ha de més noves  :)

- Els verbs catalans conjugats
Autor: Joan Baptista Xuriguera
Editorial Claret, Barcelona
ISBN: 84-7263-252-0
L'edició tampoc és molt actual, és de l'any 1986.

     Si et cal més dades, me les demanes, sense problema.

     He rebut el teu missatge a través del "Digest", però no he rebut el
missatge original. Et contesto directament a tu, per no carregar la
llista amb imatges. Espero que no et molesti.

     Salutacions,

PD: Les imatges les he enviat directament a l'Orestes.