[kdecat] Activitats Kanagram

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Jul 9 11:28:42 UTC 2007

On Sunday 08 July 2007 15:39:17 Ferran Valle wrote:
> Feu el que cregueu més convenient: vosaltres sou qui teniu més experiència
> i teniu una visió de conjunt de tot el KDEEdu.
>
> Espero que, de tota manera, la meva feina hagi tingut alguna utilitat.

I tant! Espero que no interpretis aquests comentaris com una crítica global,
sinó com un intent de polir la feina feta. L'Albert ja ha pujat la teva
aportació al SVN i per tant ja apareixerà a la propera versió de KDE (ja
sigui la 3.5.8 o la 4.0) i tota la comunitat catalana en podrà gaudir.

Per cert, Albert, crec que també s'hauria de modificar el .PO del KAnagram per
tal de donar crèdit a la tasca de traducció del Ferran. Com que ell només ha
modificat els fitxers de dades, si no es fa aquest pas no sortirà reflectit.

Orestes.