[kdecat] Activitats Kanagram

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Sun Jul 8 14:58:45 UTC 2007

El Sunday 08 July 2007 15:39:17 Ferran Valle va escriure:
> Feu el que cregueu més convenient: vosaltres sou qui teniu més experiència
> i teniu una visió de conjunt de tot el KDEEdu.
En el cas de la sala d'estar jo de moment treuria l'entrada, tal com proposa
l'Albert.

Pel que fa a les comarques, esperaria al KDE4 tal com diu l'Orestes és
possible que es solucioni. He escrit un correu a l'actual desenvolupador a
veure què diu.

> Espero que, de tota manera, la meva feina hagi tingut alguna utilitat.
Això segur. El conjunt de vocabularis que has aportat va molt bé.
La gràcia del KDE-Edu no són només els programes sinó tot el material que hi
afegim. Ja pots comptar que el setembre faré la presentació als profes de
llengua de l'escola.

Xavier