[kdecat] Activitats Kanagram

Ferran Valle edubuntu.cat at gmail.com
Tue Jul 10 00:01:14 UTC 2007

> Espero que no interpretis aquests comentaris com una crítica global,
> sinó com un intent de polir la feina feta. L'Albert ja ha pujat la teva
> aportació al SVN i per tant ja apareixerà a la propera versió de KDE (ja
> sigui la 3.5.8 o la 4.0) i tota la comunitat catalana en podrà gaudir.

Bé, m'alegro que en termes generals hagueu quedat satisfets amb la feina del
Kanagram. Jo ho he passat molt bé inventant els ítems i pensant els
"consells".

Com que és la meva primera col.laboració no estic acostumat a que em revisin
la feina de manera tan acurada, però entenc que és una part més del procés.

Bé companys, espero poder ser útil més endevant amb alguna altra
col.laboració, si la feina de l'escola em deixa algun forat. Ja concretarem
la càrrega de feina, els terminis, etc. De moment, desapareixeré fins a
primers de setembre, ja que me'n vaig de vacances. Espero que les Jornades
de Girona hagin estat un èxit en tots els sentits...

Rebeu tots una refrescant salutació!!!
--
------Edubuntu en català
------http://ubuntueducacio.lynksee.com