[kdecat] KDE i Jornades PL Girona

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Jul 5 19:41:53 UTC 2007

En/na Xavier Batlle i Pèlach ha escrit:
> Hola,
>
> he penjat la presentació que he preparat per les jornades, sobre KDE-EDU. He
> pensat que millor fer-ho en presentació perquè anar entrant als programes
> hagués estat molt pesat. Tot i així crec que és massa llarga.
>
> Si teniu ganes de fer-hi alguna ullada i comentaris, endavant.
> http://www.eltercer.cat/kde/edu-jpl.odp

Hola Xavi,

     la presentació la veig molt encertada. Felicitats.

     Dius que potser és massa llarga. Tot depèn del que comentis a cada
una de les diapositives. Si només comentes 2 o 3 idees per a cada una
d'elles, ja farà el cas.

     Em sembla que manca algun títol (p.ex. Kstars, Kturtle, Kalzium)

     A reveure, i que vagi molt bé.