[kdecat] KDE i Jornades PL Girona

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Thu Jul 5 18:23:08 UTC 2007

Hola,

he penjat la presentació que he preparat per les jornades, sobre KDE-EDU. He
pensat que millor fer-ho en presentació perquè anar entrant als programes
hagués estat molt pesat. Tot i així crec que és massa llarga.

Si teniu ganes de fer-hi alguna ullada i comentaris, endavant.
http://www.eltercer.cat/kde/edu-jpl.odp

Pel que fa a l'amarok i el digiKam veig que ningú té molt interès en
agafar-ho. Si puc jo aniré preparant el portàtil amb l'amarok amb
col.leccions apunt per fer demo, ídem amb el digikam. Però si després algú
vol fer la presentació, endavant.

Estaria bé, tampoc indispensable, que demà a la tarda es posés algun full pels
espais de les jornades amb una mica de programa. Jo ho puc fer, però no sé
què posar. La proposta que va fer l'Orestes és definitiva?

Proposta:

LOGO KDE i Konqui

Trobada d'usuaris i traductors de KDE al català
Oberta a tothom? (Si és que sí, com ho posem)

9:30 projecte KTiny i les diferents tecnologies ja existents en el KDE i les
que podrem trobar en el KDE4.

10:00 KDE un entorn d'escriptori complet: Konqueror i Kontact.

10:30 Aplicacions específiques i completes Amarok i Digikam.

10:45 Kdeedu, Projecte educatiu del KDE, possibles usos.

11:00 Introducció al procés de traducció del KDE. Ús del subversion.

12:00 Reunió de coordinació de l'equip de traducció.