[kdecat] Activitats kanagram

Ferran Valle edubuntu.cat at gmail.com
Wed Jul 4 08:48:17 UTC 2007

Hola Orestes,

No et preocupis pel temps a respondre, quan vaig enviar el primer missatge
ja em vaig imaginar que no era precisament "el millor moment", però no em
corre pressa, ja veig que esteu enfeinats amb altres tasques més immediates.

Sento dir-vos que no podré corregir els bugs o errors de text que hi hagi
dintre dels arxius XML en les definicions, etc, ja que no tinc cap ordinador
a casa amb Ubuntu o Linux... La majoria de feina amb aquesta tasca l'he feta
en estones mortes a l'escola, des de l'Ubuntu que tinc instal.lat al cole...
Si ho faig des de casa em carregaré la codificació UTF que tant ha costat
mantenir!!

Em sap greu si això us fa anar molt malament. :-(

Una abraçada a tothom.

--
------Edubuntu en català
------http://ubuntueducacio.lynksee.com