[kdecat] Activitats kanagram

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jul 3 21:36:24 UTC 2007

A Dissabte 30 Juny 2007 09:49, Ferran Valle va escriure:
> Hola Orestes, hola a tothom,

Hola Ferran,

Perdona per no haver respost abans. A banda de les tasques habituals, aquests
dies estem organitzant les Jornades de Programari Lliure de Girona i vaig una
mica de corcoll.

> [...]
>
> He creat dos tipus d'arxius: uns que tenen el nom "transports_(pri)",
> "vestit_(pri)", "informàtica_(pri)", etc, i uns altres que tenen el nom
> "biografies_(sec)", "capitalsdelmón_(sec)", "comarques_(sec)", etc, en
> funció del nivell de dificultat: Primària i Secundaria. Ho he fet així
> perquè, si es creu convenient, en el llistat d'idiomes pot aparèixer
> l'idioma "CATALÀ (PRIMÀRIA)", i "CATALÀ (SECUNDÀRIA)", de manera que els
> usuaris poden triar el nivell que prefereixin. Això és una proposta, però
> si ho creieu més convenient, es posen tots els arxius en el mateix sac i

Quan tingui un moment m'ho miro i et dic quelcom. Suposo que no serà abans de
la setmana vinent. Però a priori sembla molt bona feina!

> [...]
> totes, no sé ben bé què ha pogut passar...) apareixen escrites com a "í-",
> i tot i que m'he barallat una infinitat de vegades amb el codi UTF, no ho
> he pogut arreglar. A veure si vosaltres que sou més experts ho podeu
> solucionar ràpid, de ben segur que a mi em portaria un munt de temps. Si
> només es tracta de fer un "copiar i enganxar" a un altre document XML
> m'aviseu i ho faig jo mateix.
>
> L'arxiu que us envio és en format ZIP, ja que per raons diverses encara
> estic treballant amb Ubuntu i també amb el Finestres, encara no he fet el

Bé, el ZIP no és cap anatema, sempre i quan hi hagi (des)compressors lliures,
i aquest és el cas en Linux.

 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A
 Membre de l'equip català de KDE: http://cat.kde.org/
 Ubuntaire en Català: http://ubuntu.cat/