[kdecat] http://behindkde.org

Miquel ktalanet at yahoo.es
Thu Jan 18 08:25:55 UTC 2007

On Thu, 18 Jan 2007 07:41:39 +0000
Xavier Batlle i Pèlach <tevibp at wanadoo.es> wrote:

> Hola Miquel i tots

> Abans que res... moltes gràcies!
>
> i també...
>
> Serie -> Sèrie
> (em sembla que tots els "serie/s" del text són "sèrie/s", amb un
> Substitueix... en faràs via)
Això es el que passa per tenir massa coses al cap...alguns accents que
poses quan escrius normalment no els poses on els has de posar (paraula
plana que no acaba en vocal, s o en-in accentuada en català de tota la
vida).

> [home]
> Que els motiva ... -> Què els motiva...
> Que mengen? -> Què mengen?
> Bé... ja teniu la idea. -> Bé... ja us en podeu fer una idea.
Millor la teva, perfecte.

> [about]
>  furgar dins la part més personal de la persona darrera la
> personalitat -> indagar o remenar dins a la part més (íntima?? potser
> és massa) ...
potser es massa si (ja ho havia pensat, personal es millor)

> [dates]
> 1r ->1
> 2n -> 2
>
> Si són els dies del mes, potser és millor no posar-los en ordinals.
> Ja que en català escrivim 1 de març i no 1r de març. Però això dels
> formats depèn de com s'acabi escrivint.
Em sembla que tens raó, son dies de la setmana (no se on surt de la web
però en té tota la pinta).

> Que te'n sembla?

Perfecte, ho afegiré aquesta tarda-nit i li enviare al Danny. Moltes
gràcies per l'ajut.
> Xavier
Miquel