[kdecat] Consells sobre el KTurtle

Toni Pizà servomac at gmail.com
Fri Dec 28 17:27:36 UTC 2007

> Perdona la meva ignorància, però... quina funció té l'ordre "for"? Si té un
> sentit distributiu (per exemple: 2 caramels per nen), aleshores va sense la
> "a".

És una paraula reservada que s'empra per a fer bucles mentre una
condició es compleixi, però no domés això, si no que permet
inicialitzar alguna variable i indicar una sentencia que s'executi a
cada iteració (cony, que és de difícil explicar la diferència entre un
for i un while de forma planera :P).

> Aquí sí que sembla clarament distributiu. "Percada" em sembla bé.

Si, tot i que més que distributiu representa una iteració per a cada
element d'un conjunt. Per exemple, per a cada línia d'un fitxer,
imprimeix-la per la pantalla.

Jo també trobo que les traduccions "percada" i "per" són més adients.

--
Unconditional Proenza Fan
http://servomac.blogspot.com