[kdecat] Es presenta un nou traductor!

Roberto Artero Sancho mornaran at gmail.com
Fri Dec 28 12:18:26 UTC 2007

El Friday, 28 de December de 2007 12:17:21 Albert Astals Cid va escriure:
> Això encara que no ho sembli no és cap problema, però acabo de corregir
> l'autogen.sh per que ja no dongui aquests missatges que desconcerten :D

Bé, millor que no done aquests missatges, que a mi em va espantar una mica xD

> Tens el KDE4 instal·lat? Perquè sinó poca cosa faràs amb les traduccions...

Coi, sóc curt però no tant... :P

> Per cert, després de l'autogen hi ha més passos, o saps no?

Sí, sí, ho vaig llegir a la pàgina aquesta de cat.kde.org, però clar, com no
podia fer el primer pas, doncs ho vaig deixar estar, i vaig veure que una
solució alternativa era una cosa com:

sudo msgfmt -a 1
kgoldrunner.po -o /usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/kgoldrunner.mo

Supose que ho veureu en una sola línia, a mi al kmail em surt en dos línies...

> Albert
>
> P.D: Benvingut!

Ah, Albert, que sàpigues que una de les coses que em va fer decidir-me
definitivament a posar-me a traduir va ser això:
http://tsdgeos.blogspot.com/2007/12/translate.html

I bé, respecte a la traducció, he fet les correccions que heu anat dient per
ahí (si, tenia diversos desaliniaments, però pensava que no eren tant
importants... ara estan tots ben aliniats, crec), i he avançat una mica.

Ah, sobre el missatge 430, exactament com s'hauria de posar per a que estigués
bé? Perquè ahí si que us ho dic que no tinc ni idea de que fer amb ell.

I una altra cosa, per a enviar la traducció es pot fer directament des de
kbabel, no? He vist que hi ha una opció per a enviar per correu, però per si
de cas he preferit preguntar primer, ja em direu si és el que jo pense.

I re, envie de moment el que hi ha traduït, i aquest cop si que ho envie
comprimit ^^.

Vinga nois, fins després!