[kdecat] Es presenta un nou traductor!

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 26 12:34:50 UTC 2007

En/na Orestes Mas ha escrit:
> A Dimecres 26 Desembre 2007 12:03, vàreu escriure:

> De fet no hi és, perquè ningú no n'ha pujat encara una primera traducció pel
> kde4. Si vols et passo el fitxer que he generat, però com que segurament hi
> ha més d'un fitxer referent al k3b, pots generar-los tu mateix amb l'ordre:
>
> msgmerge -o <nom i ruta del nou k3b.po> <ruta al k3b.po del kde3> <ruta a les
> plantilles (.POT) del k3b del kde4>
>
> Si prefereixes que algú ho faci per tu, digues-ho a l'Albert o al Josep Maria
> que són els que tenen compte al SVN i els poden pujar.

Hola Marc,

     abans de posar-se amb la traducció del k3b del KDE4, potser seria
millor acabar la del KDE3-trunk (l10n-kde3) que és la utilitzada a les
distribucions actuals i de la que encara queden alguns missatges sense
traduir.

     La versió del k3b pel KDE4 encara s'està treballant i pot ser que
hi hagi alguns canvis de darrera hora. Recorda que la plantilla pel KDE4
està a KDE4-trunk (l10n-kde4).

     Salutacions i bona feina,