[kdecat] Es presenta un nou traductor!

Roberto Artero Sancho mornaran at gmail.com
Tue Dec 25 18:13:08 UTC 2007

Hola!
Després de pensar-m'ho durant un temps he decidit que vull col·laborar amb la
traducció de KDE, ja que com que no sé programar, tinc poca traça per a les
coses de dibuix i el que si que tinc són ganes d'ajudar al projecte d'alguna
manera, doncs sols em quedava la traducció. Així que ací em teniu, disposat a
traduir el que faça falta.
I per a que sapigueu un poc sobre mi, estudie filologia anglesa a la
Universitat Jaume I, sóc de l'Alcora (ja haureu notat que era de les terres
de Castelló per la forma d'escriure, hehe) i utilitze opensuse.
I re, espere que em digueu alguna cosa i començaré a traduir el que siga.
Adéu!