[kdecat] Pregunta per a lingüistes/traductors professionals

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Tue Dec 4 15:48:07 UTC 2007

> Aleshores què cal fer? es tradueix com a present continu, encara que no
> existeixi com a tal?

I si ho deixem en "present"? Com que en català no hi ha una oposició
estricta entre "present simple" i "present continu" (a diferència de
l'anglès, on la diferència és clara i obligatòria), ho deixaria en
"present". Però repeteixo que tot depèn del context: podria ser que la
traducció que proposo fos un disbarat...