[kdecat] Pregunta per a lingüistes/traductors professionals

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Dec 3 00:49:59 UTC 2007

Ep!

La cosa es troba a kdeedu/libkdeedu, cadenes 90 i 93. Són els noms d'uns temps
verbals que cal traduir:

Present progressive
Past progressive

Després de cercar força estona a la viquipèdia, IEC i altres, penso que la
traducció més aproximada pot ser "Gerundi" i "Gerundi perfet",
respectivament, però no m'acaba de convèncer perquè els temps anglesos tenen
més coses que un gerundi (was going, had been running), però no sembla que
aquestes conjugacions traduïdes (estava anant, havia estat corrent) tinguin
un nom concret en català. O jo no el sé trobar.

Alguna idea?

Orestes.