[kdecat] Iniciant la traducció del KDE 4

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Aug 29 09:57:34 UTC 2007

A Dimecres 29 Agost 2007, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dijous 12 Juliol 2007, Orestes Mas va escriure:

> Gràcies Orestes per iniciar la discussió :-)
>
> Sento no haver respost abans, també sento que últimament potser no he
> traduït gairebé res.

Jo tampoc. Unes vacances poc sedentàries no m'han deixat temps per aquestes
coses, espero poder-m'hi posar ara.

> Però el que realment volia dir era que hauríem de centrar-nos en acabar
> kdebase i kdelibs que són REALMENT el que tothom segur que veu. He vist que
> en Josep Ma. ha començat a ficar-hi cullerada i el nomino com a traductor
> d'aquest dos mòduls si ningú no s'hi oposa (Josep Ma. tu també t'hi pots
> oposar ;-))

Si jo no m'he ficat amb aquests mòduls és perquè tradicionalment els han
traduït altres persones que els tenen més per la mà. I tampoc no cal
menystenir kdeedu, que té una visibilitat important en entorns educatius, la
qual augmentarà notablement si la LinKat qualla.

Tanmateix, no cal dir que si cal realment donar un cop de mà a kdebase i
kdelibs, hi estic disposat, evidentment.

Orestes.