[kdecat] Iniciant la traducció del KDE 4

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Aug 28 22:28:12 UTC 2007

A Dijous 12 Juliol 2007, Orestes Mas va escriure:
> [...]
> de les seves preferències/disponibilitats, etc. Per fer-ho, només cal
> editar la pàgina en qüestió i canviar la plantilla {{no assignat}} per la
> {{assignat}}, afegint també el nom del traductor. Per la meva banda, ja ho
> he fet amb el kdeedu, de moment.
>
> En editar les pàgines, comproveu que el número i nom dels fitxers a traduir
> està actualitzat i es correspon amb els fitxers realment presents al SVN.
>
> Si tothom fa això, passats uns dies podrem veure si hi ha alguns mòduls
> orfes.
>
> Si teniu algun comentari o suggerència, endavant.

Gràcies Orestes per iniciar la discussió :-)

Sento no haver respost abans, també sento que últimament potser no he traduït
gairebé res.

Però el que realment volia dir era que hauríem de centrar-nos en acabar
kdebase i kdelibs que són REALMENT el que tothom segur que veu. He vist que
en Josep Ma. ha començat a ficar-hi cullerada i el nomino com a traductor
d'aquest dos mòduls si ningú no s'hi oposa (Josep Ma. tu també t'hi pots
oposar ;-))

Albert