[kdecat] Correccions pel KDE 3.5.7

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Tue Apr 24 08:14:13 UTC 2007

Jo crec que, per a l'usuari, la uniformitat terminològica és bona per
l'ajuda a orientar-se. Per tant, prefereixo ordre a instrucció, perquè no he
vist mai aquesta última paraula emprada en el context que ens ocupa ("línia
d'instruccions"???).

Quan deia allò de "no tinc cap argument contra comandament", lògicament no
estava prou informat...

Pel que fa als criteris de Softcatalà, és evident que són discutibles, però
són els més complets que hi ha en català. De fet, si hi ha una mica
d'uniformitat en la terminologia informàtica catalana, deu ser justament
gràcies a aquests criteris, no? Vull dir que tant com prendre-s'ho com el
camí a no seguir...

Apa, fins aviat,
Raül.

El 24/04/07, Pep Roca <pep.roca at gmail.com> ha escrit: