[kdecat] Correccions pel KDE 3.5.7

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Apr 24 15:12:20 UTC 2007

--- Raül Garrigasait <rgarrigasait at gmail.com>
escribió:

> Quan deia allò de "no tinc cap argument contra
> comandament", lògicament no
> estava prou informat...

  Per això es discuteixen les coses a la llista. He
dit que segueixo preferint comandament? ;-)

> Pel que fa als criteris de Softcatalà, és evident
> que són discutibles, però
> són els més complets que hi ha en català. De fet, si
> hi ha una mica
> d'uniformitat en la terminologia informàtica
> catalana, deu ser justament
> gràcies a aquests criteris, no? Vull dir que tant
> com prendre-s'ho com el
> camí a no seguir...

  Els embuts sempre s'han emprat per a moltes coses
però al programari lliure no són benvinguts. El
problema és que tot i fer pinya per un front que tots
considerem comú ho has d'acabar escrivint. Què hi
ferem? El temps ho avala.

  Si algú creu que tot plegat és una altra cosa soc
tot ulls i orelles. També faig esment que ja se n'ha
parlat 'obertament' -no recordo la data
<http://ca.dodds.net/>- i que a Softcatala ópten per
imposar de bones/fortes millor que col·laborar.

  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca