[kdecat] Dubte " capitalització "

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Apr 23 21:19:06 UTC 2007

A Dilluns 23 Abril 2007 22:17, Carles Oriol va escriure:
> Veig que tens el mateix tema obert en diversos fronts. :-)
>
> L'altre dia a la festa del feisty vaig convidar a un amic del mon de la
> publicitat i vaig comentar-ho amb ell... ostres.. no ho entenia... -
> tota la vida, TOTA LA VIDA!! s'ha dit així... . La veritat és que vaig
> quedar sorprès de la rotunditat de l'afirmació i ara sols puc donar-te
> la raó i demanar-te disculpes per L'escepticisme i les conyes inicials.

I ara... no cal pas que et disculpis! En general les crítiques i/o
suggerències serveixen per replantejar-te les coses, encara que acabis
refermant-te en la pròpia opinió.

En general en aquest tema tots tenim la nostra part de raó: d'entrada si no
les has vistes mai algunes traduccions no s'entenen. Això s'ha d'admetre.
D'altra banda també és cert que si no som una mica agosarats l'únic que fem
és empobrir el vocabulari.

Fixa't que el mateix ha passat amb molts termes informàtics que avui dia són
d'ús comú, però que en el seu moment eren nous i sonaven raríssims. La gent
ja s'hi anirà acostumant.

Orestes.