[kdecat] Correccions pel KDE 3.5.7

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Apr 23 18:25:10 UTC 2007

--- Pep Roca <pep.roca at gmail.com> escribió:

> A Diumenge 22 Abril 2007 15:40, Raül Garrigasait va
> escriure:
> escriure:
> massa

> "comandament". En qualsevol cas,
>
> No me sembla que "comandament" sigui el que es vol
> dir amb la paraula anglesa
> "command" ("An authoritative direction or
> instruction to do something". En
> català "comandament" sembla que vol dir:
>
> 1 1 m. [LC] [TRG] Acció de comandar. És expert en el
> comandament dels nous
> avions. Veus de comandament.
> 1 2 m. [TRG] [LC] Instrument, o conjunt
> [...]

  Alú farà killer amb aquest correu però de tot a
totes ho diré i no callaré:
  -- Comandar al teu escriptori/sistema. Ser l'amo i
senyor de tot el que s'hi velluga per la possibilitat
de corregir errades o informar d'aquestes directament
a tota una pinya de desenvolupadors (als empaquetadors
de la teva distro i/o als creadors/mantenidors de
l'app en qüestió).

  Espero no haber-me deixat cap barrufer doncs tots
barufem camí.

  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca