[kdecat] Correccions pel KDE 3.5.7

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Apr 23 17:38:42 UTC 2007

A Dilluns 23 Abril 2007, Pep Roca va escriure:
> A Diumenge 22 Abril 2007 15:40, Raül Garrigasait va escriure:

> No me sembla que "comandament" sigui el que es vol dir amb la paraula
> anglesa "command" ("An authoritative direction or instruction to do
> something". En català "comandament" sembla que vol dir:
>
> 1 1 m. [LC] [TRG] Acció de comandar. És expert en el comandament dels nous
> avions. Veus de comandament.
> 1 2 m. [TRG] [LC] Instrument, o conjunt d'instruments, que actua damunt
> dels mecanismes d'un vehicle, d'una màquina, d'un motor, etc.,
> modificant-ne alguna característica, i en permet la direcció i el control
> [...]

No es per crear cap conflicte, però Sofcatalà traduiex el Firefox, el
Thunderbird i l'OpenOffice.

Nosaltres traduim el Konqueror, el Kmail, el Koffice i centenars de programes
més.

Per tant seguir la seva guia per sol fet de "ser Softcatalà" ho trovo una mica
ridícul. Obviament no estic dient que tu siguis ridicul ;-)

Només volia dir que personalment la frase "ho fa Softcatalà" em crea més
opinió en contra que a favor.