[kdecat] [AJUDA doc KSpread] resposta revisió del kspread_basics.po

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Thu Apr 19 05:40:24 UTC 2007

A Dimecres 18 Abril 2007 22:44, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Albert Astals Cid ha escrit:

>      Com més fonts d'informació, millor.

>      Jo trobo que el context de la segona accepció també és matemàtic. I
> que fora d'aquest context hi ha traduccions millors.
>
>      Ara la web està caiguda, però acabo de comprovar a la versió
> impresa del GREC (edició 09/1993) que la segona accepció està
> restringida a l'àmbit de la estadística (ESTAD).
>
>      Algun filòleg o traductor a la sala?
>
>      Salutacions,

Hola,
M'afegeixo a la discussió,

Per les definicions que esteu donant no podem usar rang per indicar un conjunt
de cel.les. En tot cas seria el conjunt de valors que poden contenir aquestes
cel.les, però no la cel.la entesa com a posició.

Ara bé, fa tants anys que vaig incloure "conjunt de cel.les" com a accepció de
rang que ja no em sobte.

En el cas concret de la impressió m'agrada l'abast d'impressió.

Xavier