[kdecat] [AJUDA doc KSpread] resposta revisió del kspread_basics.po

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Apr 18 19:20:53 UTC 2007

A Dimecres 18 Abril 2007, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Antoni Bella ha escrit:

> Hola a tothom,
>
>      segons el diccionari del IEC (http://dlc.iec.cat/), "rang" té els
> següents significats:
>
> rang
>
> 1 m. [LC] Grau social, jeràrquic.
> 2 m. [MT] rang d’una matriu En mat., ordre del més gran dels menors no
> nuls d’una matriu.
> 3 m. [HO] Conjunt de taules d’un menjador assignades a un cambrer.
>
>      Altres diccionaris també tenen els mateixos significats. Se'm fa
> difícil imaginar l'ús de la primera i tercera accepcions al KDE. En
> [...]

grec:rang al Konqueror

m  1   Grau social o jeràrquic.
   2   Conjunt de valors que pren una determinada funció.
   3-1 rang d'una aplicació lineal: Rang de qualsevol matriu que representi
l'aplicació.
   3-2 rang d'una matriu: Ordre del més gran determinant no nul extret d'ella.

A mi la segona accepció hem sembla la que fer servir.

Ara si no acceptem aquest diccionari com a font vàlida és una altre cosa.