[kdecat] Documentació KSpread i KWord

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Apr 11 19:05:21 UTC 2007

A Dimarts 10 Abril 2007, vàreu escriure:
> Hola:
>
> Us adjunto la feina que he acabat. Però en primer lloc, al meu
> reconeixament i grata sorpressa per la quantitat de feina que esteu fent!!
> Només el Kword te casi 2500 cadenes per traduir. Totes estan traduïdes. Jo
> he suat simplement per llegir-les i m'imagino la feinada que haurà
> represetat no només llegir-les, sinó també traduir-les!!! Chapeau per en
> Antoni Bella que ho ha traduït!!!

S'agraeixen les traduccions i correccions, el problema es que tant kword com
kspread encara tenen algun .po per acabar
http://l10n.kde.org/stats/doc/stable/ca/koffice/index.php
i TOTS els po d'un programa són necessaris per poder regenerar la seva
documentació.

Albert