[kdecat] Documentació KSpread i KWord

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Apr 10 10:32:38 UTC 2007

  Hola

  Copio les dades en aquest correu i aquest cap de
setmana faig un esment de com està. De tota manera
podeu anar deixant observacions quant a la traducció.

--- Pep Roca <pep.roca at gmail.com> escribió:

> Hola:
>
> Us adjunto la feina que he acabat. Però en primer
> lloc, al meu reconeixament i
> grata sorpressa per la quantitat de feina que esteu
> fent!! Només el Kword te
> casi 2500 cadenes per traduir. Totes estan
> traduïdes. Jo he suat simplement
> per llegir-les i m'imagino la feinada que haurà
> represetat no només
> llegir-les, sinó també traduir-les!!! Chapeau per en
> Antoni Bella que ho ha
> traduït!!!

  Gràcies també a tu per la feina

  Si bé hi he donat un cop de mà el programa l'han
traduït gairabé en la seva totalitat altra gent, i
sense aquest en català la doc no fa servei.

> Algunes notes:

  Quant a les notes no dic res doncs ho responc tot
junt en uns dies.

  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca