[kdecat] Errors per al l10n de Kalzium (IGU i Doc)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Sep 27 19:50:20 UTC 2006

  Hola llista,

  informo de tres punts amb error:

- Tot fent la revisió de la doc per al Kalzium em
trobo amb que el rètol informatiu (emergent) surt
"Nombre: 79" quan hauria d'estar a "Número: 79".
  -- El nombre d'entrades és 79
  -- El seu número és el 79
  -- A la part inferior de la pàgina:
<help:/kalzium/using-kalzium.html> -última
instantània-

- A la configuració apareix una entrada que tampoc es
tradueix "Use degrees Réaumur".

- Aquest el puc mirar d'arranjar jo mateix: Haig de
mirar a on falla la generació doncs degut segurament
al marcat en la font original es queden paràgrafs en
anglès -altres falten marques de format-. Recordo que
ja ho varen mencionar anteriorment a la llista
kde-docs, però d'això fa temps... -si algú desa dita
info que m'ho faci saber i m'estalvio la recerca-.

  Tot plegat és més empipador doncs he tret unes
instantànies prou bones, millorables, però mentre
s'aprén ja faran el cas. O sia. N'hi ha dues que
s'han de repetir.

  Tota la doc és a la cua per a pujar al repositori
del KDE. ;-)

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca