[kdecat] Eines per la documentació

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Sep 27 19:46:04 UTC 2006

  Hola Pau

  Primer no et negarem l'ajuda tot i que en aquesta
llista no es tracten temes estranys al l10n, però
aquest el podem camuflar doncs l'experiència que
guenyis ens pot fer bon servei. Bé. Si després ens
ajudes... ;-)

 --- Pau Tallada Crespí <pau_tallada at telefonica.net>
escribió:

> Bones,
>
> Amb la meva dèria d'aprendre coses noves, he estat
> «investigant» sobre el
> format DocBook. Ja sé més o menys com va, però
> m'agradaria saber quin editor
> feis servir (lliure a poder ser...) per editar i
> validar la documentació.

  Doncs t'ens una estona per triar.

  Tan el KDevelop (que empra la KPart del Kate) com el
Quanta poden fer-te el cas, a més que et gestionaran
tot el projecte.

  He cercat al KDE-apps i trobo aquest enllaç:

Quanta KDE DocBook Toolbars
<http://kde-apps.org/content/show.php?content=16281>

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca