[kdecat] Samarretes pel sopar

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Oct 6 14:07:07 UTC 2006

A Divendres 06 Octubre 2006 14:31, Rafael Carreras va escriure:

> Entesos :-)
>
> Perdoneu, però ja no tinc clar si encarregar-les. Sou molt pocs qui en
> voleu i calen 30 samarretes per a obtenir-les a 5€, així que millor
> que ho parlem al sopar i ho deixem per més endavant, oi?
> No és bo fer les coses amb tantes presses...

Jo també penso que no calen presses. Podem fer-les i comprar-les quan calgui.

Ara bé, una observació: A què et refereixes amb la frese "potser no seran de
la qualitat de les de KDE"?. Si et refereixes al dibuix, no sé què dir-te;
potser en podem trobar un de més bonic. Si et refereixes a la qualitat del
teixit, jo voto perquè sigui de cotó. No és elitisme, però he pogut comprovar
que el polo de caliu que vaig comprar era sintètic en part, i a mi em fa suar
massa.

Orestes.