[kdecat] Samarretes pel sopar

Miquel Oliete ktalanet at yahoo.es
Fri Oct 6 18:56:32 UTC 2006

Hola

jo no se si podré venir al sopar, ho intentaré.

En quant a la samarreta, aquest diseny de la K em comença a fer pudor.
Potser seria hora, encara que aquest sigui el logotip que surt a
l'escriptori, de remodelar la forma de la K

Abraçades

--

Miquel (a.k.a. Ton)
Linux User  #286784

Welcome to the jungle, we got fun and games
Guns n' Roses