[kdecat] Samarretes pel sopar

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Fri Oct 6 12:31:06 UTC 2006

2006/10/6, Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com>:
> A Divendres 06 Octubre 2006 13:45, Albert Astals Cid va escriure:

> Només hauria de sortir el subratllat si hi passa un ratolí per sobre ;-)

Entesos :-)

Perdoneu, però ja no tinc clar si encarregar-les. Sou molt pocs qui en
voleu i calen 30 samarretes per a obtenir-les a 5€, així que millor
que ho parlem al sopar i ho deixem per més endavant, oi?
No és bo fer les coses amb tantes presses...

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
Secretari de Caliu

Uneix-te a la Fellowship i protegeix la teva Llibertat.
http://www.fsfe.org