[kdecat] Dubtes traducció RKWard

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Nov 26 12:43:26 UTC 2006

  Hola Sebastià i gent de la llista

 --- Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com> escribió:

> A Divendres 24 Novembre 2006 23:40, Orestes Mas va
> escriure:

> po de kde a vegades

> creació del Sebastià, m'agrada
>
> En ma modesta opinió connector té 2 problemes:
> - Els anglesos es van inventar plugin per una bona
> raó: perquè és una cosa
> diferent d'un connector. La funció d'un connector és
> només connectar dos
> coses (programes en molts casos). Mentres que un
> plugin incorpora
> funcionalitat a un programa existent (el plugin
> Flash o la multitud de
> [...]

  En un principi vaig defensar endollable doncs ho
veia lògic però tingues en compte que "naltros" som
els únics que emprem aquesta traducció y tot plegat
seria o bé convéncer als altres equips de taducció o
passar a fer servir connector doncs és a hores d'ara
el més emprat.

  Aquí pots trobar una llista de correu a on exposar
el tema a una bona diversistat de traductors:
  <http://ca.dodds.net/>

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca